True Lies

Olen itkenyt lakkaamatta läpi päivän keväisen. Ja minun sydämeni tuska on vuorenkorkuinen.

16.5.06

Pidä minusta kiinni

Ikävä vaihtui eilen jossain välissä pahaksi ahdistukseksi. Yksinoleminen saa miettimään asioita liikaa ja minä tunsin oloni turhautuneeksi ja vihaiseksi. Minä aloin miettimään asioita, joita minulle on sattunut. Minusta tuntuu, että minua on pidetty osallisena teatteriin, jossa minä esitin vain roolia ja minut palkittiin hyvästä suorituksestani valheellisilla hymyillä.

Entisen perheelle minä olin vain tyhmä naikkonen, joka käytti hyväkseen hänen perheensä vaurautta, eivätkä ne koskaan nähneet, että yritin tosissani olla hyvä ja helläkin. Minä yritin vuosia ja lopputulos on vihaiset katseet ja varmat syytökset niiden perheessä siitä kuinka ne arvasivat näin joskus käyvän. Minä itkin tunteja eilen, minä itkin peittoon kääriytyneenä parvekkeella ja poltin liian monta tupakkaa pyyhkien kyyneleitä surkean näköiseen peittoon. Minä muistin monia asioita, jotka olin jo unohtanut ja muistin paljon hyviä asioita. Minä tunsin vihaa siitä, että minun arvostukseni lakkasi vain yhtäkkiä olemasta, että minusta hetkessä tuli niille vain mitätön nolla. Minua hävettää ajatella sitä kaikkea, minä tunnen oloni niin syylliseksi.

Et sinä katumuksen sanoja tästä löydä, ei sinun tarvitse pelätä sellaista. Minä olin vihainen sinulle eilen ja itselleni myöhemmin. Minä vaadin sinua pysymään roolissa, joka sinulla oli jokin aika sitten, mutta en tajunnut ollenkaan, että se ei ole luonnollista enää sen jälkeen kun aikaa on kulunut ja olemme kokeneet jotakin uutta. Me juttelimme illalla tunteja siitä, mitä meidän pitäisi nyt tehdä. Me emme voi jatkaa enää niin kuin hetki sitten, sillä nyt meidän ei todellakaan tarvitse välittää enää kenestäkään muista ihmisistä. Olisiko meillä viimein aika olla oikeasti onnellisia pelkäämättä kenenkään muiden mielipiteitä?

Sinä sanoit, että et halua kaukosuhteeseen kanssani. Mutta miettiessäni sitä vielä illalla nukkumaan mennessä, sinä olet sen jo valinnut. Jos olet kanssani, olet kaukosuhteessa. Mutta muistaisitko sen, että meidän välillä ei ole kuin tunnin matka ja pääsen luoksesi milloin vain? Kyse ei ole mistään muusta kuin todellisesta halusta yrittää. Minä tahtoisin kuulla sinulta sen, että olet valmis todellakin tähän. Me ei voida päättää tässä vaiheessa mitään elämästämme, koska emme tiedä saammeko töitä mistäkin. Mutta kerronpa sen, että hain töitä samalta paikkakunnalta missä sinäkin asut, nyt kesän ajaksi. Ihan vain siksi että saisin olla viikot sinun luona.

Minä tahdon aloittaa alusta. Ei se tietenkään onnistu täysin puhtaalta pöydältä, sillä meillä on jo olemassa tunteet ja me tunnemme toisemme jotenkuten. Mutta niin, että voisin tuntea sinut koko ajan paremmin ja voisin puhua kanssasi kaikesta siitä, mitä meidän välillä on. Ei niin, että sulkeudumme itsemme sisimpään toivoen pakopaikkaa todellisuudesta vain sen vuoksi että pelkäämme kohdata tulevat asiat. Niissä ei ole mitään pelättävää, jos voimme olla yhdessä niiden tapahtuessa ja pystymme puhumaan kaikesta siitä mitä meille tapahtuu.

Älä satuta minua, vaan puhu minulle ja pidä minusta kiinni. Sillä minä en ole valmis luopumaan sinusta, minä tahdon sinut. Ja tiedätkö, nyt me taidetaan olla pari, oikeasti. Me ollaan oltu pari vaikka kuinka kauan jo, mutta minä tahdon tehdä siitä virallista nyt. Että oikeasti yritettäisiin, katsottaisiin mihin tämä menee. Hiljaa ja päivä kerrallaan. Rakastan sinua, olet minulle niin tärkeä.

0 Comments:

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home