True Lies

Olen itkenyt lakkaamatta läpi päivän keväisen. Ja minun sydämeni tuska on vuorenkorkuinen.

28.5.06

Sanomattakin selvää

Istun koneella ja kirjoitan. Kuulen asunnon oven aukeavan avaimilla ja tiedän, että olet tullut kotiin. Kuulen kuinka riisut takkisi ja nakkaat kenkäsi huolimattomasti eteisen matolle. Kävelet keittiöön ottamaan kahvia, jonka keitin hetki sitten. Jatkan kirjoittamista, mutta ajatukseni eivät ole enää kasassa, koska en ole enää yksin. Et sano sanaakaan. Kuulen sinun kolistelevan astiakaappia etsien sopivaa mukia. Kaadat kahvin löytämääsi kuppiin ja lisäät siihen maitoa. Kävelet taakseni kuppi kädessä. Kuulen hengityksesi, etkä siltikään sano sanaakaan.

Tunnen ulkoilman viilentämät kätesi hartioillani ja ne hyväilevät niskaani. Laitat kupin pöydälle käteni viereen. Tunnen sen lämmön ihollani ja haistan kahvin tuoksun. Suutelet niskaani ja suusi on lämmin kahvista. Saan vilun väristyksiä viileiden käsien ja lämpimän suukon sekoituksesta. Suukottelet niskaani ja tunnen katseesi juoksevan näytöllä. Luet kirjoittamaani. Pikku paheeni, pienten eroottisten tarinoiden kirjoittaminen sinulle. Kätesi pysähtyvät niskalleni. Olet hiljaa ja hengität korvani juuressa. Suukotat korvanlehteäni.

Kätesi vaeltavat hetkessä selälläni ja etsiytyvät puseron helman alle. En jaksanut pukea paidan alle mitään ja sinä huomaat sen. Kätesi kiertyvät vatsani ympärille ja halaat minua. Istun selin, liikkumatta ja nautin läheisyydestäsi yksinäisen päivän jälkeen. Sormesi ovat viileät ja laitat kätesi rinnoilleni. Nipistät nänniäni hellästi ja ne kiristyvät sormiesi otteessa. Huokaan. Ajattelen mielessäni, että kuinkahan pitkälle olet ehtinyt lukemaan kirjoittamaani tekstiä. Hengität syvään ja suutelet niskaani. Nuolaiset kielelläsi hellästi mutta vaativasti ja minä vapisen.

Nostat käteni ilmaan ja vedät puseroni pois. Istun siinä selin sinuun ylävartalo paljaana ja olemme vain hiljaa. Tunnen kätesi lantiollani, ne kiertelevät kiusaamassa housujen sauman vierellä ja tunnen kuinka rintakehäsi painuu olkaani vasten, jotta kätesi ylettyisi kauemmas. Käsi livahtaa housujen sisään, eikä minulla ole pikkuhousuja. Silität minua jaloista, kokeilet minun sietokykyäni. Tartun ranteeseesi ja ohjaan kätesi jalkojeni väliin. Tarinan kirjoittaminen oli aiheuttanut minussa jo kiihottumisen, mutta sanaton koskettelusi tekee minut sekopäiseksi. Työnnät sormen sisääni ja olen liukas.

Lopetat sormileikin ja nostat minut seisomaan. Seison selin sinuun, enkä ole nähnyt edes kasvojasi aamun jälkeen. Asetat käteni pöydälle vierekkäin. Suutelet selkääni koko rangan pituudelta, tutkit kielelläsi onko nikamani edelleen samalla paikalla. Huokailen ja voihkaisen joka nuolaisun kohdalla. Sormesi kiertyvät housujen sauman kohdalle ja vedät ne pois jalastani. Siinä minä seison, alasti selin sinuun, kädet pöydällä. Otat nilkasta kiinni, vuorotellen ja nakkaat housut kauemmas. Työnnät kätesi jalkojeni väliin ja levität niitä hellästi. Mieleen tulee poliisien ruumiin tarkastus ja yritän olla tirskumatta. Kauan en ehdi miettiä, kun kielesi painuu jalkoväliini, joka on jo valmiiksi liukas. Nuolet minua, työnnät kielen sisääni ja minua heikottaa.

Lopetat äkisti. Mitä, tekee mieli kysyä, mutta en tahdo rikkoa hiljaisuutta. Kuulen kun vyön solki kilahtaa auki ja napitat housujasi auki. Riisut housusi ja paitasi pois ja tunnen sinut alastomana vartaloani vasten. Suutelet niskaani ja kätesi hyväilevät rintojani. Ne nipistelevät nännejäni saaden minut vaikeroimaan. Tunnen että olet kova, vehkeesi painuu pakaroitani vasten. Otan siitä kiinni ja ohjaan sen kädelläni sisääni. Se liikkuu pohjaan asti, helposti ja liukkaasti. Huokailet ja työnnyt minuun hellästi. Käteni etsiytyvät pakaroillesi, painan sinua syvemmälle sisääni ja nopeammin.

Tilanne on roisi. Panemme kuin eläimet sanomatta sanaakaan pöytää vasten ikkunan ääressä. Se kiihottaa minua. Käteni siirtyy hieromaan klitoristani ja minusta tuntuu että pyörryn. Jalkani notkahtelevat jo. Vetäydyt pois minusta. Käännät minut ympäri ja näen kasvosi viimein. Et sano sanaakaan, virnistät vain. Nostat minut syliisi ja tulet sisälleni uudestaan. Ahmin suutasi, suutelen kuin se olisi viimeinen kerta ikinä. Tunnut hyvältä sisälläni ja vehkeesi hieroo minun klitoristani samalla kun työnnyt sisääni uudestaan ja uudestaan. Minä laukean. Minä puristan jalkani ympärillesi, minä puren olkapäätäsi ja kätesi pakaroillani puristuvat lujemmin ihooni kiinni. Panet minua villisti, kun tunnet minun puristuvan ympärillesi.

Kannat minut sängylle. Olen voipunut laukeamisesta. Käännät minut sängyllä kyljelleni ja nostat päällimäisen jalkani rintakehääsi vasten. Lempiasentoni. Et sääli minua yhtään, panet minua vieläkin villimmin ja minun on pakko rikkoa ilmassa oleva hiljaisuus. Minä huudan, voihkin, kiljun, raavin sinua ja puristan lihakseni että sinusta tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Sinun otsasi kiristyy, silmiisi syttyy melkein surullinen ilme ja sinä panet vain lujempaa ja alat huutamaan ääneen. Lopultakin, viimein, tunnen sinun laukeavan sisälleni. Sykähtelet sisälläni ja tunnen lämmön sisälläni nesteistä.

Tulet päälleni, suutelet minua. "Hei, rakas", sanot hiljaa hengästyneenä. "Hei, ihanainen", vastaan. Nappaat pyyhkeen oven päältä ja annat sen minulle. Asettelen sen alleni kun vetäydyt pois minusta. "Rakas, nyt suihkuun", sanon. Ja olen varma että tästä riittää puhuttavaa vielä illan päälle. Jotkut asiat ovat sellaisia, että ei tarvitse aina sanoa mitään.

Rakastan sinua.

0 Comments:

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home